Ofte stilte spørsmål

 

Kjøp og betaling

 

Betalingsalternativer?

Kort tid etter bestilling mottar du epost med betalingsalternativer. Klarna Checkout:

- Visa (nettbank)
- Mastercard (nettbank)
- Klarna faktura
- Klarna delbetaling
- Klarna konto
For spørsmål angående betaling ring Klarna: 08-120 120 10

 

Rabattkod

Koden må skrives inn ved utsjekking. I handlekurv eller kasse.
Ny pris vises etter at koden er godkjent. Dersom koden ikke virker:
- Sjekk utløpsdato.
- Tekstkoder skrives med små bokstaver og uten mellomrom.
- Tallkoder skrives uten mellomrom
- Noen koder er begrenset til, dato, utvalgte produkter, kategorier, produsenter eller kundenummer.
- Noen koder krever minimunsbeløp.
- Kun en kode per bestilling.

Har dere butikk?

Vi er en ren nettbutikk, og for rask levering tilbr vi kun det som er på lager.

Er det mulig å prøve klærne?

Vi gir alle kunder 14 dagers returrett, og håper på den måte at du får god tid til å undersøke plaggene i ro og fred.

Holde av en varer.

Ja, det gjør vi mer enn gjerne.

Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal bestille?

For hjelp til valg av størrelse anbefaler vi at du benytter deg av vår størrelseguide.

Er det mulig å legge til varer på min ordre?

Nei, det er dessverre. Vårt system klarer ikke håndtere dette. Det samme gjelder å slå to bestillinger sammen slik at de blir sendt samlet.

Er prisene inklusive frakt, moms og toll?

Hos oss er det ingen overraskelser. Vi er en norsk nettbutikk med lager i Kristiansand. Pakken din blir sendt fra Norge, ingen ekstra avgifter forekommer. Det er gratis frakt på alle ordre over 1000. Alle prisene er oppgitt med 25% moms. Og det kommer ingen ekstra regning på toll.

Angrerettskjema og kvittering.

Angrerettskjema og faktura/kvittering blir kun sendt elektronisk. Kontakt oss dersom du trenger ny kopi.

Mangler ordrebekreftelse og oppdateringer på min bestilling?

Det kan være feil med epostadressen du oppgav ved bestilling. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg.

Utsolgte varer

Det hender dessverre at lagerbeholdningen ikke stemmer med det vi har registrert i bookingsystemet. Vi ønsker svært gjerne å imøtekomme dine ønsker. Vi tar alltid kontakt med deg i slike tilfeller.

Hvordan vet jeg at kjøpet blir gjennomført?

Kort tid etter bestilling får du tilsendt kvittering og ordrebekreftelse på epost. Litt senere mottar du betalingsalternativer fra Klarna. Du kan også sjekke din bestilling under mine ordre. Du mottar epost/SMS når ordren oppdateres som levert.

 

Levering

 

Fraktpris

Gratis frakt på ordrer over 1000 kr. Ordre under 1000 kr koster 95 kr uansett pakkens vekt og størrelse.

Leveringstid

Normalt 2-7 virkedager. Leveringstid kan beregnes HER (Fra postnummer = 4610).

Kan jeg hente pakken på deres lager?

Hente og levere, ja. Betaling eller refusjon, nei. Alt som har med betaling håndteres av Klarna. Dette for å gjøre det så enkelt og sikkert som mulig. I forbindelse med retur så gir det deg sikkerhet for å få pengene tilbake i en oversiktelig og grei funksjon.

Sender dere i oppkrav?

Nei. Alt med frakt håndteres av postnord sin tjeneste MyPack. Alt med betaling håndteres av Klarna.

Kan dere sende pakken med ekspress?

Vi benytter kun postnord sin tjeneste MyPack. Leveringstid kan beregnes HER.

Sender dere varer til Svalbard eller utlandet?

Som hovedregel, nei. Har du et spesielt ønske kan du kontakte oss for pris.

Hva skjer hvis jeg har oppgitt feil adresse og pakken blir returnert?

Du blir da belastet med frakt tur/retur. Ønsker du pakken sendt på nytt må du betale ny frakt.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken min?

Hentefristen er 14 dager. Etter dette sendes pakken tilbake til oss. Uavhentede pakker blir belastet med fraktkostnad tur/retur.

 

Retur

 

Kan jeg returnere varene på deres lager?

Returnere, ja. Betaling eller refusjon, nei. Alt som har med betaling håndteres av Klarna. Dette for å gjøre det så enkelt og sikkert som mulig. I forbindelse med retur så gir det deg sikkerhet for å få pengene tilbake i en oversiktelig og grei funksjon.

Må jeg betale returfrakten?

Ja, du må selv betale for å sende varen tilbake. Ved godkjent reklamasjon vil utlagt returporto bli tilbakebetalt.

 

Angre / bytte / reklamere

 

Hvordan går jeg frem for å angre, bytte eller reklamere?

Les mer HER.



Sykkelpikene AS © 2017 | Powered by Mystore